trevlarns dag

hejsan :)
dagen idag har vart lyckad! helt klart, på en måndag och allt lixom :)
Dagen började med engelska, med en trevligt lärare grymt, vad har hänt :o haha, gjorde några gramatik övningar med Cissi och vi var lite tröga hehe vi satt i typ 5 min och förasökte få till en mening med drove i man skulle sätta in ing och vi satt och ba: "drov.. drov.. droving? :S" HAhah (för er som är tröga ska det vara driving) jaja sen svenska och de är nått med mig och svenska lektioner minns aldrig vad de var vi gjorde i efterhand hah. Sen käka vi och efter de satt vi och pluggade efter, kännde mig fett duktig skicka in 2 arbeten :) bara en sam-grej och ett prov kvar.  när vi plugga vart jag lite flummig och galen så de var trevligt haha. Har nästan lyckats övertala anna och maja att åka till romme också, toppen. i alla fall efter skolan gick vi till stadsbibloteket sen till donken och sen hem. åkte ut till stallet och red med Malin, :)

Kommentarer
Postat av: rebecka

Hej hej, det finns en tävling där man kan vinna 3000kr att shoppa för. har länkat den på min blogg :) kramar

2010-01-12 @ 16:41:38
URL: http://rsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0