smart

Dagen idag har vart bra, har vrt lite hyper. aja pallar inte skriva sitter och pluggar till ett prov imorgon som jag gömt bort (förträngt) jaja kan de nästan. allttid nått.

nej men måste skriva ändå. först matte helt okej faktiskt (trots att jag var för trött för att frstå nått) sen 2 timmars håltimme, inte så trevligt, men gick runt och snacka med massa så var helt okej ändå och tiden gick hyfsat fort. engelskan var helt okej, kände att jag verkligen fattade sen fick vi spela ett spel :) Sen hem, äta årets första semla (!) :D och kolla på top model, sen till stallet, vart grymt hyper haha red med sussie, rebecka och louise, höll på att rammla av! men tänkte nej men vad fan jag ska inte! och drog mig upp och fick kramp i benet och låste knät haha jaja jag satt kvar i alla fall!

Nej men seriöst nu måste jag plugga på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0