en helt vanlig dag.

hej.
idag var de mätning av min prinsessa så nu är hon en riktig dponny hah. Och vi har mycket att åka på och se framemot nu, tisdag pelle träning, söndag pay n' jump, nästa söndag och lokala den 6! vi är så mycket på srk nu att vi lika gärna kunde stå där hah.

Igår fyllde annie år, grattis <3 vart massa gäster här och fira henne och stallet såklart. farmor och farfar var här och fira idag, sen har det inte hänt så mycket mer i helgen.

Nästa vecka är jag ledig!! planen är'
måndag: hämta min samhällsbok jagg glömt i skolan ocg vara med maja
tisdag; plugga samhälle -.- pelle träning!
Onsdag: ROMME
torsdag; ? ponnymöte, kvääll
fredag: välkommnar förslag
så var det.

Haha annie var sämst igår (läs inte om du inte vill veta vilket kön som vinner paradise hotel) och nej kiina jag är inte fjortis som kollar på det, du är en tönt som inte kollar på det :)
Annie: jag vet vilket kön som vinner paradise hotel.
Jag: åh, säg inte!
Annie: nej då.
Danne: hur vet du de?
Annie: annas kompis kände typ hon som vann,
Jag: MEN SÄMST ANNIE!
Annie: va, vadå?

Kommentarer
Postat av: kiina

sv: den var jätteläskig, kan bero på att nån nån gång sagt till mig att det är på riktigt :P haha

du måste se den! men var berädd på att den är lite seg, speciellt i början bara ;)

2010-01-24 @ 19:47:27
URL: http://enbrutennagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0