coolt

hellu :)
idag har jag annnie försökt göra glass med våran glass maskin, det gick väll sådär vi gjorde helt fel hah ja men nu har vi rättat till de iaf så de blir kanske bra! mums. sen åkte jag med Louise och tränade på srk med lilla ponnyn :) gick helt ok, Indra var lite pigg och galen men annars så ;) nu sitter jag här helt trött och död och borde plugga men vad fan pallar inte..

Igår var de bio och se Instängd 2 med massa människor (hanna, dunja, freddy, felicia, manne och pontus) träffa även gustav och samuel där. vi behöver inte gå in på mitt sätt att skämma ut mig som jag såklart lykades göra... haha jaja hoppas de inte tyckte jag var för dum i huvudet.. filmen var bra i alla fall.

Kommentarer
Postat av: annie

sv: bitch, bitch,höhö, jag var liten!

tack så mycket :)

2010-01-10 @ 20:10:53
URL: http://blondingrisen.blogg.se/
Postat av: kiina

skämde dudut dig igen?? :O xD haha skijja bara :*

2010-01-12 @ 17:14:44
URL: http://enbrutennagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0