we are all the winners

sitter och slöar, är mongolid trött.. tänkte skriva om hur det gick på tävlingen men pallar inte (nej så dåligt gick det inte, gick helt okej) det är för många ord och skriva, varför kan vi inte bara bli felfria så istället för att skriva en hel jävla novell om dan, klasserna och den jävla trasnportresan när hon trampar söder sig själv så kan jag bara skriva det gick asbra var felfri. men nej det tycker inte indra..

Aja ska nog hoppa in i duschen nu, sen ska jag fira resten av denna underbara alla hjärtans dag ensam framför tvn pluggandes.. härligt verkligen! Annie och danne ska på bio, så mamma och pappa bestämde sig för att också gå.. så de fråga mig om jag ville med.. men kom igen, bio med mamma och pappa på alla hjärtans dag med massa jävla kärlekspar runt om.. nej jag tror inte det är det roligaste att göra på alla hjärtans dag, då sitter jag hellre hemma faktiskt.

Och nästa helg ska vi tydlien till mina kusiner på lördag, antagligen kväll.. fan, jag ville ju göra nått kul, men jag är glad och possitiv ändå

hångla lugnt. glad alla hjärtans dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0