nej men då tar vi matte då

kanske borde börja plugga, så jag slipper plugga hela kvällen.. men orkar inte, usch fy nästa helg ska jag göra något roligt! pallar inte med en skit helg till. jag hatar skolan och alla jävla lärare som ger en tusenmiljoner prov! men annars är det rätt bra faktiskt :) Imorgon är det alla hjärtans dag, inte så kul när man är singel kanske.. menmen jag tar min lilla älskling Indra med mig på pay n`jump, hoppas hon är vänlig nog att vara snäll och sköta sig på alla hjärtans dag, haha.

Funderar på att göra om min design, ska bara komma på någon bra ide först :)

Och kiina! jag tycker du ska ta och sätta dig på ett tåg hit innom kort tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0