skulle bli ett kort inlägg...

HEJ!
har typ precis kommit hem från stallet och är ny duschad sitter och gosar med mitt galna marsvin Engla hon måste sitta åt ett speciellt håll annars århon damp och skriker som fan heh men söt är hon. 

Mötet i  stallet var inställt eller ah flyttat ;) red ut med rebecca och klättra gick bra de och fick även känna på hur snabb indra kan vara på fältet i full galopp, märks att hon har fullblod i sig om man säger så.  kvällen blir stanna hemma om intenån smsar typ nu och vill hitta på nått x)

Åh minns ni spindeln från jossan sov här ? den hitta pappa i kastrullen när han höllpå att diska nu :O men den drukna inte, aja nu är den veck pappa kasta ut den! slipper man oroa sig mer haha x)

HELVETE! skulle ladda upp en bild på engla som jg tog med webbkameran, så skulle jag ta bort de andra bilderna jag tog, då råkar jag flytta mappen till papperkorgen sen när jag ska ta tillbaka den försvann alla webbkamrebilder så annie om du läser de här  förlåt :'(

NU PISSAR MARSVINET I MINA BYXOR! hon satt gakom mig i sofan och var påå väg ner i mina byxor och kissa HAHAHAHHA :( måste byta om ny

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0