Twilight är aldrig fel

Igår kväll blev de stanna hemma, men de var inte helt fel de heller vart kolla på twilight med pappa och annie iinte dumt inte! hah fråga pappa vad han tyckte om filmen sen sa han tyckte den var bra men kanske inte så bra att man ser den 3 gånger, (och jag har absolut inte sett den mer *vissel*) livsfarligt att äga den där filmen.

Innan var det såklart stallet, red i ösregn jippie! ännu bättre att jag hade moppen hem också, men de regna inte då i alla fall. men oj vad jag älskar regn.

Att stanna hemma igår var nog smart mår mycket bättre idag! :) ska nog ändå ta det rätt lungt men om någon har lust att typ kolla på film med mig och typ gå på bio eller nått är jag på :) elller så blir de vara hemma får se. möte idag som kanske  kommer sluta i kaos, yes jag längtar, ska nog bara sitta tyst på de där mötet (A) blir ingen hoppning idag vi tar de på måndag/tisdag istället ska nog klättra lite idag eller  nått :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0