tralalal

Eftermiddagen vart inte riktigt som jag tänkt, fick återfall om svinis hah, så kom hem från skolan som förövrigt var kul och sommnade vakna och fick panik trodde jag missat skolan nästa dag, när jag insåg att de inte var så somna jag om igen haha, sen åkte jag och pappa ut en snabbis till stallet. Orkade inte rida så vart vilodag och nu kollar jag på lyxfällan hahah. mår i alla fall liten bättre :) men blir stanna hemma i helgen :/

Åh måste berätta om jävla idiot på tåget!! han hade fötterna på sätet och vägra ta ner dem när jag tänkte sätta mig där, så fick säga till -.- sen satt han och hosta hela tiden utan att hålla ör munnen! Hoppas han får SVININFLUENSAN! Inte för att de är farligt om man inte har nått annat fel, men någon störning har han ju ? heh, nej men nu ska jag inte vara taskig heh. slapp leka taxi i morse också :) syster var sjuk :(

Nej nu ska jag dusch och sova xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0