tisdag

Dålig uppdatering? ja så ska de va :)

Haha nej men, sitter och kollar på tv om cirka 1 timme ska jag åka till stationen och hämta malin och träffa maja :) (ville inte åka till deras skola när alla slutar i stallkläder, visst jag e snygg men visa mig i ridkläder för halva södertälje ? nej tack haha) för att sen åka till stallet och rida! :) Skolan idag funka, matte först, helt okej. sen håltimme i två timmar! hade i alla fall anna som sällskap i en timme, vi satt i datasalen först sen gick vi och åt med hille och mika efter de följde vi med dem och rökte på ett hemligt ställe haha ;) sen satt jag med rivera ett tag i datasalen innan hon och jocke gick och åt medans jag kolla på haha. sen var de engelska i alla fall.

Juste igår var de hoppträning viket gick super! jah har en super ponny :) och tränaren sa att bara jag börjar hoppa regelbundet med henne kommer hon sluta vara tittig! YES :) hoppas verkligen att vi kommer iväg den 11 oktober !

Idag opereras min lilla maja så hon kommer inte vara i skolan på mer än en månad :( kommer sakna henne! kommer bli så tomt :O men ska i alla fall hem till henne med blommor och träffa henne! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0