sjuk.

hellu :)
har inte bloggat på hela helgen, har vart ganska upptagen ;) plus att jag blivit sjuk :(

I lördags var jag först på ridskolan med min kusin för hennes mamma var bortrest, så jag och mamma åkte med henne :) var kul att träffa alla hästar där när jag red där typ 4 år sen :O och har vart där typ 1 gång sen dess och träffat hästarna mer en på tävling, haha men de var så små :O aja, sen åkte jag till stallet och red. sen på kvällen hyrde jag och jossan film, hade egentligen bara tänkt vara hemma vilket hade vart smartast för jag fick feber senare på kvällen.

Söndag vart de ikea och köpa massa grejer till  mitt rum,  kommer bli super snyggt där ute! :) har börjat fixa där.. men inte helt klar, sen stallet red med rebecca innan vi släppte ut henne (indra asså :P ) med spanni i hagen. på kvällen vart jag hängig igen eller ah var det hela dan men vart sämre på kvällen.

Och idag har jag vart hemma och vart sjuk,  så missar hoppträningen :( hoppas jag ska kunna gå till skolan imorgon har bara en lektion så de ska jag nog kunna orka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0