Pengarna rullar

Igår eftermiddag vart de stigbygeln då och köpte massa:
- 2 par ridbyxor (är de rea så är de)
- 1 hjälm
- 1 regntäcke
- 1 borste
Tänkte även köpa rosa lindor men de var lite för dyra så sket i de köper de nån annanstans där de är billigare istället :) sen var det stallet och rida det gick bra red ut med massa men de vr så sent så jag var tvungen att använda reflexer, inte kul! :( nu blir de höst.

Idag hade jag matte sen var engelskan inställd, eller inställd och inställd vi fick en uppgift att göra till nästa gång men ;) så åkte hem till Maja och överraska henne med att hitta ända hem till henne och plinga på dörren hah ;) sen åkte vi in till stan, köpte uggs för alldeles för mycket pengar :( men det är sjukt snygga! och fick lite bidrag från mamma :) Sen hem träffa Felicia och fota bilder till statist (tänkte ladda upp de men datan cpar, får bli en annan gång..) och sen betala jag in de, ah pengarna rullar nu asså :( aja nu ska jag baka med syster och tvätta mina skor som fått blåbärsfläckar! haha
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0