övningskört

Hellu1
I morse red jag lektion, det gick bra red så länge bara så både hästen och jag vart helt döda ;) Sen hem och slö lite,  somnade efter jag duschat x) sen kollade jag på lite och hjälpte pappa när han tapesera mitt hus, så nu är det klart! imorgon ska jag och mamma börja montera upp sängen så snart e jag redo att flytta ut, även om vi ska fixa lite mer men ändå! :)

Sen stack papapa och jag till astra parkeringen och övningskörde! och tro det eller ej de gick riktigt bra! :D om jag ska vara ärlig och berätta mina små misstag så råka jah starta vindrutetorkarna när jag starta bilen och när jag skulle hitta dragläget så släppte jag kopplingen för lite och gasa för mycket, men de var det ända! känner mig riktigt stolt!

Ikväll ska jag äta kräfter med familjen och sova! haha är sjukt trött så ska nog ta det lugnt, orkar inte göra nått tror jag.. får se.

Kommentarer
Postat av: kiina

är glad över att jag är på säkert avstånd när du kör :* haha

2009-09-13 @ 10:55:53
URL: http://enbrutennagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0