olycka

hallå! ni läser just nu världens klantigaste tjejs blogg! jaha det är väll ingen nyhet ? tänker ni. men idag har jag seriöst överträffat mig sjlv! vad jag gjort? jo jag står och borstar Indra och så hittar jag nån plupp på hennes ben, så jag försöker kolla vad det är (kunde vart en fästing eller ett sår eller vadsom helst) men ser inte ordentligt, så vad gör jag? jag stoppar in huvdet mellan hennes framben och kollar, just då landa en jävla fluga på henne andra framben så hon lyfter på det så jag får hennes knä i min panna! helvete tänkte jag nu spräcker jag pannbennet! det gjorde så jävla ont, jag tänkte mig blodet rinna! men ingen reagera änns så jag höll mig för pannan och försökte att inte gråta, sen kom rebecca så jag frågade henne oom det syntes nått och då hade jag fått en bula! en bula bara! :S det som gjorde så in i helvete ont! ah men det var ju inte så kul de heller, nu måste jag väll ha 7 lager foundation imorgon för att dölja det, kanske ska passa på att bli fjortis nr jag ändå håller på?! haha, lagom till skolfotot nästa vecka också! blir väll några fina färger på den som lyser upp hela bilden jag lovar!

Kommentarer
Postat av: kiina

Men stackars :( <3 så känge det är blått ska du he på först rödtonad foundation och sen vanlig färg, om märket är röttt byt ut det rödtonade till gultonat :) puss

2009-09-29 @ 15:26:00
URL: http://enbrutennagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0