mehe

kom precis hem rån skolan, hade media och planera radion och graf idag, på grafen vart jag klar med min serie, sen fanns de inte så mycket att göra, därför bilden nedanför hah som inte funkar va i helvete!. satt kvar ett tag i skolan och snacka och sånt etfter, sen nr vi skulle gå känndes de som jag verkligen inte orka röra mig, sen när vi kom till tunnelbanan känndes de som jag hade feber :( åkte i alla fall till hm och köpte en fundation, behöver verkligen en hah och de var rea på min :) sen hem och slänga mig på soffan kollar på top model, en säsong jag inte sett faktiskt. men fryser som fan nu, har jag blivit attackerad av galnagrissjukan tro ?


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0