Idol

Har preecis kollat slut på idol, roligt som vanligt jag älskar de där programmet! haha killarna som drev var bäst! hah ska snart gå upp och lägga mig, imorgon går jag bara 10-12 en lektion, psykologi om jag klagar? NEJ! hah sen ska jag och jossan springa sen blir de rida med hanna och jossan tror jag! styrelsemötet var flyttat till imorgon klockan 8 men de tänker jag inte gå på! klockan 8 ska jag sitta i min soffa och se på idol så de så! haha nån som ser vart de här leder? jojo ni vet nog hur mina fredagar  kommer bli, tyvär kommer jag bo framför tvn sorry ;D men kom gärna och kolla med mig! ;) jag och maja ska ha massa idol kvällar har jag bestmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0