Hur man lyckcas 2

hej!
sitter och kollar på top model, ska till stallet om ett tag när mamma kommer hem :)  skolan har vart bra, dahde media och graf! :) Nu tänkte jag göra kiina glad ochkså och köra en hur man lyckas, dock inte en lika lång lista som förra gången utan bara ett litet tips på hur man får lite spänning i vardagen så där ;) läs, lär och njut! :

vi sitter i datasalen på "snurr stolar" vilket jag brukar åka runt på mellan folk och där jag stter. maja fråga mig om en grej så jag skjuter från mig från bordet och flyger bakåt, vad jag inte tänkte på var att de satt en kille bakom, så jag flyger rakt in i hans rygg. Smidigt? absolut!

testa den ;D

Kommentarer
Postat av: kiina

hahaha :D nu är jag glad ;D

2009-09-09 @ 20:55:30
URL: http://enbrutennagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0