grinig

asså en fråga bara, är det okej att hata i stortsätt alla människor?
för jag tror jag gör det nu, (nej jag hatar inte mina vänner (de jag anser är mina vänner) så ni kan vara lugna, men om ni är osäkra kan ni alltid fråga.) Nej men ärligt är jag så trött på vissa personer, på fler än vad de brukar vara, Haha jag är patetisk men är ärligt talat trött på männskligheten, kan man bli det ? får man vara det ? Jag menar när vissa folk öppnar munnen eller jag ser vissa saker de gör tänker jag bara, vad är hennes problem? kan inte hon/han bara lämmna mig i fred ? Jag vill seriöst snacka skit om dem de får mig må bättre, nej det är inte svartsjuka ör jag skiter i dem. men jag menar det är väll normalt, fler är som jag ? tycker så många verkar grininga och sura på alla människor som rör sig, tänker ni som jag?

nej jag är inte emo, jag hatar inte mitt liv, jag gillar mitt liv, är bara så jävla trött på människor i min närhet, stick va ?

det är vid sånna här tillfällen jag bara ska gå och sova, men jag vill inte sova.

Förlåt de är inte erat fel ni är inerst inne jätte trevliga människor?

Innerst inne är jag en snäll människa jag menar inte det här (a) hah eller jo lite men, jag är snäll.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: andrea

snygg blogg du har frida!

det var ett jävla tag sen ;)

vi måste ses någon dag!

följ min blogg,

kram

2009-09-23 @ 23:01:17
URL: http://anystrm.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är okej att hata alla. Vill slå in skallen på alla i min klass förtillfället, så hata på du ;)

2009-09-24 @ 14:18:48
URL: http://heltutansvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0