fredag;

TJO!
skolan idag var kul av någon jävla andleding gillar jag skolan :O den ni! svenska och sam hade vi iaf, sen hem och här sitter jag kollar på tv Ellen DeGeneres show Mattewh Perry som spelar chandler i vänner är med! han är sjukt rolig :) planerna för idag är som sagt stanna hemma och typ se på film, vilket jah inte alls är sugen på! aja måste bli frisk! stallet ska jag till också! Men ah ingwn ide att åka nu ingen e där den här tiden.

ÅH! får damp på mitt knä! :O de e typ en nerv som fått ryck och håller på att typ ticka eller nått kan inte frklara men ah. störande är det, :( Inte har pengarna på statist kommit in heller ännu! vad fan lixom de skulle ju komma idag! :(

Helegns planer är att hoppa med rebecca lördag och styresemöte söndag, men ah kvällarna kommer tyvär bli hemma :( SUG!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0