fredag.

Tänkte berätta om min fredag för de som bryr sig och de som inte gör de ;) skolan först, verkligen inget speciellt, sen hem stressade lite lätt till stallet ville inte åka ut för tidigt så råkade vänta lite för länge så vart ingen ridning bara släppa ut fizz med henne. flummade som fan med rebecca om vad hennes nya häst som antagligen kommer snart ska  kallas, ingen ide att dra upp de, de var kul där och då inte mer. sen hem göra mig iordning inna jag åkte ner på stan och träffa, Felicia hyrde film, when a stranger calls (as läskig se den!) och blame (asdålig se inte) sen köpte vi godis och massa innan vi träffa hanna, sen åkte vi hem till mig och lämna grejer innan vi tog oss till pizzerian och träffa emma och freddy, sen gick vi hem till mig, fixade i lillhuset innan vi kollade på idol (nummera en självklarhet i mitt liv x) ) innan vi sen kollade på filmerna, aa sen var de lite mer men orkar skriva allt här.. hanna sov iaf här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0