FREDAG!

Imorse hittade jag inte min hårspray vart galen, under vägen på väg till tåget höll jag på att planera dödsstraff till tjuven för de var verkligen borta, trodde nån snott de! mitt i mitt oskuldsulla tänkande kom jag på att jag flytttat på de -.- vem skulle vilja sno min hårspray lixom ? haha aa då var de redan försent.


Skolan funka, svenska först fick veta att vi ska göra ett tal tills på måndag :O helvete vad trevligt, vet inte änns vad jag ska argumenter för... men ah de blir spännande, sen sam fick en banan och en kexchoklad imorse i en påse (typ reklam för kyrkovalet) så eftersom inte jag gillar banan så la jag den på katedern till läraren HAHA lite fjäsk :)

Sen efter skolan åkte jag till södertälje stan för att ta foto till leget men fanns bara en  maskin  och den var trasig :S  aja så åkte hem, precis  när jag kommit hem  så kom mamma hem, så vi  åkte till granngården skulle vara rea där på nått tcke men de var de inte -.-  köpte marsvins godis och mat och ett rosa grimmskafft till Indra .  SEn åkte vi till rusta och köpte läsk till stallet, medans mamma gick runt satt jag i en massagestol sjukt skönt!

Nu sitter jag och vntar på hanna hon kommer om 5 min sen ska vi till stallet och sen får vi se vad vi gör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0