f

tjo, tänkte blogga igår men vart inte så, till mitt försvar var jag så trött att jag typ sommna 2 gånger under kvällen/eftermiddagen, dessutom hade jag ett psykologiprov att plugga till idag, det gick ganska bra hoppas jag :) var ända lektonen jag hade idag! hade bara provet och de tog kanske 50 min ör mig sen sluta jag! :) åt lunch med massa från psykologin i alla fall innan jag åkte hem och ja nu sitter jag här! funderar på vad  man ska göra nu skulle behöva ta ett foto till mitt leg funderar på att åka ner till stan för är rätt nöjd med mitt utseende idag och de är ju viktigt att man blir snygg så jag inte ser ut som på mitt förra haha ;) fast tror inte jag orkar de skulle kommit på de innan jag hoppa av tåget.. jaja får ta de i helgen eller nått.



dagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0