Det e svårt att vara lika grym som jag!

helu, sitter vid datan med gott samvete den här tiden idag för jag har nämligen studiedag imorgon! kan de bli bättre eller ? ja det kan de faktiskt ska eventuelt hälsa på maja imorgon också! :D

Dagen har flytit på gillar onsdagar lite, först mediakomunikation där vi gör reklamer, i vanliga fall brukar de vara kul, idag var de inte lika spännande.. men men. sen 20 min rast innan grafen, där vi fick världens tråkigaste uppgift, orkar inte änns förklara, blir deprimerad. men min lärare sa att jag slapp göra klart de jag inte hann på lektionen efter att jag fått murmeldjursdamp, det gjorde mig glad :D haha.

Sen stallet, skulle vaccinera skrutt, gick bra :O vetrinären var snabb (och då menar jag inte de 2 & 1/2 timmar hon var försenade, utan när hon väll stack i sprutan) haha.

Grattis jossan som fyller 18 idag! tål att uppmärksammas!

Hur ser ett murmeldjur ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0