11 september

hej, vet att uppdateringen har vart lite dålig, eller ah inge större fel men jag hr vart bättre de senaste veckorna ;D

Igår vartdet möte iaf, kollade på idol på webben senare istället ;) mötet gick bra inge brk och vi kom fram till massa! haha.

Idag var det först skolan, svenska + sam, helt okej. Sen åkte jag och maja runt i hela stan skojar inte! först från skolan till tcentralen, sen hm, sen gick vi till gamla stan (bra va!?) tog tunnelbanan där till alvik (var för trötta för att gå av hah) sen gick vi av i alvik, åkte tvärbanan till liljeholmen och därifrån tog vi tbanan till centralen! där vi köpte räkmacka på ica och sen åkte till slussen. varför vi gjorde allt? vi vänta på att klockan skulle bli tre då vi skulle möta asta! HAHA sen åkte jag hem, sen stallet, red ut med kussen! :)

kvällen blir stanna hemmma, Idol + tidigt morogn (dressyr lektion) = bäst att ta de lugnt :)

Resten av helgen blir en överraskning! hah.

Och jag är så glad för en tränare som kom och träna hoppning förut men nu haft uppehåll i typ ett år ? från vårt stall ska komma tillbaka! behövs! kommer bli skitkul, ska rida lektion på måndag! :D tyvär blir jag pank av alla träningar nu.. hah jaja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0