skola

Helo, har precis kommit hem från skolan har städat min lilla galna marsvinsbur bara.
Skolan idag var ingen höjdare direkt, var stört trött och när jag skulle åka till skolan så låg inte busskortet i väskan, men de kom jag inte på förrns jag kom fram till stationen och de var 3 min kvar tills tåget gick, så fick gå hem och hämta kortet och ta ett senare tåg. trodde häxan skulle låsa ute mig från lektionen också, men så illa var det inte. hade prov då i alla fall, gick helt okej blir g iaf, inte helt nöjd men va fan. sen vart det hål i typ en timme, satt med andra från klassen i entren då i alla fall. sen svenska, lyssna inte så mycket skrev vad jag skulle bara haha. sen vart det mat och vinprovning HAHAH innan jag åkte hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0