new moon :O

Igår var nog den mest stressade dagen jag vart med om, i hela mitt liv, förvånar mig att jag inte fick en hjärtattack på riktigt! först var det skolan, psykologi inget stressit där, men sen åkte jag till gymnasiemässan med massa från danslinjen, de skulle dansa där, vi hade inte bråttom men jag var uppe i varv och vi allmänt stressa varandra på skoj, sen kom vi dit jag kolla när de dansa och de var super duktiga! sen i alla fall fick jag bråttom hem eftersom jag skulle åka med jossan till stallet på hoppträning, skynda mig hem och fick typ äta och byta om på 10 min (stört stressigt) sen hade jag bråttom att göra Indra iordning till  hoppträningen (som för övrigt inte blev av) sen efter stallet fick jag skynd mig som fan för att kunna åka hem med rebeccas mamma. när jag kom hem vart det inte så brttom i alla fall :) men usch vad jag var stressad där ett tag. Som om de inte var nog på stress så vart tåget vi skulle ta försenat så vi trodde vi skulle missa bussen så när vi väl kom fram till älvsjö hade vi fyra minuter på oss tills bussen kommer på, vi rusar ut ur tåget och springer fel och hamnar i en vanthall, jah fick panik och fick för mig att vi inte skulle hinna om vi vände och där fanns det en hiss så jag springer in och säger fort snabbt: VI TAR HISSEN! haha ah det var kul haha, men vi han i alla fall med bussen. köpte energdryck, gick på toa och sen var det dags!!

Så hur var filmen?

Den var så stört jävla bra! säger bara se den! tänker inte skriva värsta recesionen, men de hade fått med typ allt och den var bra hela tiden. ja men för fan gå och se den själva :D

Kommentarer
Postat av: kiina

den var bara bäst!! :D näst efter twilight så klart ;)

2009-11-21 @ 00:01:46
URL: http://enbrutennagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0