lördag

tävlingen idag gick väll sådär, först ville inte prinsessan gå in i transporten :( tror de var för inte copy var med, sen gick första klassen, 60 åt helvete, Indra lyssnade inte alls på mig, reager inte alls på spöt och var jätte slö (vilket hon absolut aldrig brukar vara, speciellt inte på hoppning, stanna typ flera meter framför hindret och stanna på nästan alla hinder även om jag tvinga över henne på några, så istället för att köra 80 tog jag 60 igen, gick först till framridningen och lät henne galoppera full fart, sen var hon jätte duktig! vägra en gång på sista hindret - vattenmattan, men det var inte så förvånande. så vi glömmer första klassen :) hon är bäst ändå.

Sen kom jag hem och rensa min garderob, vilket jag inte kan minnas jag gjort på typ 1000 år, vissa grejr var inte de finnaste jag sätt hah skämms att jag haft på mig det där på allvar :p nu är det borta iaf :)

Sen åkte vi till farmor och farfar, rätt mysigt. men långtråkigt efter ett tag. mina kusiner är söta :) när de håller käften i alla fall hah ;)

nej nu ska jag se på I'm a legend med min familj :)

Kommentarer
Postat av: julia

du har en fin blogg :)

2009-12-13 @ 15:45:42
URL: http://najsjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0