kväll

Annie har anmält mig till någon sida så jag kommer få massa läsrae så måste väll börja blogga lite oftrare då x)
sitter och kollar på vem kan slå filip och fredrik, har pluggat engelska och måste plugga  mer har prov imorgon men orkar inte riktigt bry mig, hatar ämnet, hatar läraren. men jag kan i stort sätt allt så helt lost är jag inte :)

Idag var de tävling i 60 vägrade hon en gång men det var mitt fel, hon vart pigg så jag slutade hålla om på samma stt så ja då vägra hon, men men man lär sig av sina misstag och jag är nöjd med den klassen. i 70: var vi felfria och man märkte hur roligt hon tyckte de var!! var så jävla glad efter sista hindret haha :D

vi hörs önska mig lycka till imorgon haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0