Maskerad

Håller på och gör mig iording ör maskeraden, vilket känns lite halvt motvilligt, men de blir säkert kul :) men det är typ ingen(?) från klassen som ska dit, men men tror iaf julia kommer (snälla julia kom!) haha är det tråkigt är de väll bara dra hem igen :) men ändå usch oroar mig att de inte ska vara några där :( nej men det blir bra! så är det! någon som tycker jag verkar lite schizofren? haha

dagen fick iaf possitiv vändnng på vägen hem :D tack! säger bara: "ja jag hångla med jensen i helgen!" så bra så de inte är sant! ville nte gå av tåget. stekte pannkakor till Lunch hehe de vart totalt fail :)

Men vi ses hörrni nu ska jag bli snögg :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0