17 JUNI!

så klart har de inte blivit bloggande på ett tag och finns massa jag skulle kunna skriva om, men jag väljer att inte göra det haha ni får leva i ovisshet och nyfikenhet över vad som händer i mitt liv, haah vill ni veta så får ni träffa mig!

Idag var de iaf dagen med stort D = SKOLAVSLUTNING! så nu fan är det sommarlov! 1an har gått sjukt snabbt! och sommaren kommer bli grym (behöver din hjälp 0700679190 haha) tror dock inte att något kan slå förra årets sommar <3

Aa så var på strålande humör ända tills familjehelvetet men men..

inte för att någon på allvar läser och absolut inte följer min blogg men om någon ser det hr vill jag gärna hitta på nått ikväll :) och om du ser det här en vecka senare så vill jag nog de då också så de e bara ringa/smsa nummret? kolla upp haha.

Just det blogga i sommar blir de nog inte så mycket av iaf inte om jag får som jag vill i sommar, men risken finns att det inte blir så och kmmer inlägg iaf så titta in här ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0