11 juni!

Sitter i skolan har multimedia, det suger klar med uppgifterna så sitter inne på hemsidor, och är trött på det alla som har sommarlov kan bajsa på sig och Felicia den svikaren försov sig <3 hon skulle med till skolan den lilla skiten, men jag tycker om henne ändå och hon ska med imorgon :) ikväll är det maskerad grej i skolan, får se hur de blir. Är på dåligt humör idag och har tråkigt -.- märks det? förresten kina din lilla skit kan du ta och komma hit nån gång eller? :( <3

Igår var det möte om sommarjobb var en del man kände där ja. fick torra muffins och saft -tack! och skulle diskutera vad ord betyde hej vittra! nej men det blir nog bra jag får betalt :) och jag vågar inte säga nått annat fall om chefen eller nått skulle titta in hahahah.

Och efter som jag har tråkigt, har jag sagt det? (jag vet att jag sagt det typ 10000000 gånger) så blir det så här:
ville göra testet men orkar inte lägga upp de på bdb folk där är väll trötta på mina häst grejer? haha så tar det här där inte lika många läser. och eftersom han snart åker passar de :)

Kommer du ihåg när du provred din häst? 

Vart var det? gnesta :)
Vilket datum? slutet på juni/början juli tror jag :O 2006
Kommer du ihåg vad du hade på dig? blå ridbyxor skulle jag tro :)
Vad heter föredetta ägaren (som då ägde hästen)? och nu Matilda
Gick den på tygeln? aa :)
Gjorde du skänkelvikning? nepp
Travade du? ja ;)
Galopperade du? nej :O
Hoppade du? jinte just då men senare
Hoppade du bana? nepp
Hoppade du 80 cm? nej?
Vad hoppade du som högst? 0,000
Tyckte du det var högt? AH! verkligen -.- asså okej?
Tyckte du om hästen direkt efter du provridit? aa
Var den lat? inte vad jag tyckte men antagligen x) men det var lagom då
Var den stark? nej
Var den het? ne
Var den pigg? lagom :9
Sa de som ägde den att du red den bra? ja :D
Sista frågan, varför fastnade du för din häst? För han var snäll och den jag behövde då.

Lucas <3 tack för 3 underbara år.

Nedräkning till sommarlovet = 3 (skoladagar + själva avslutningar) kvar!!  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0