lalalalal

tjolahopp.
igar var vi pa den dar tomtits grejen de var kul, man kunde zooma in pa manniskor pa gatan :O dar vi gatt tidigare trevlans haha, testade hur jag skulle se ut som en apa ocksa vacker syn.. haha Sen gick vi och gick vi till typ natt fint hus typ parlamentet? fota de lite, men var ett stort galler i vagen sa gick vall inte sa bra...

Innan allt de gick vi i affarer och shoppa, elller ah vi skulle shoppa, hitta inte sa mycket men de blev iaf en scottland troja. Pa kvallen kaka vi pa en resturang nara dar vi bor, men min mat var ssjukt stark sa jag kunde inte ata den :( men hade atit nachos pa en bar innan och snodde pomfrites av pappa sa jag overlevde. hah

idag ska vi klattra upp pa en vulkan, om de inte regnar for mycket, sen ska vi kolla i nan park och sen blir de affarer!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0