juli nånting? haha sommarlov och koll på datum yesyes

hej bloggen :)
saknat mig? har faktiskt bestämt mig att lägga tid på bloggen.. i höst ;) för  nu är det sommar och ska försöka sitta sp lite som möjligt vid datan :P är sjukt irriterad på en del saker just nu.. men orkar inte klaga dt är lov för fan :)förutom att jag jobbar -.- men men nu r det helg mina kära :)

Hittils på sommarlovet har jhag träffat mina kära vänner, vart på grönan, allsång osv..  sötaste kiina var här också :) och sen jobbat -.- men det r trevligt de med ibland finns en del trevligt folk där lite trött bara men som sagt jag får betalt, ibland är man desperat efter pengar ja.. nej men nu ska jag glo på film ses i höst om inte tidigare :)

pusspå't

Kommentarer
Postat av: sötaste kiina

bloggen lever :D

2009-07-10 @ 23:21:47
URL: http://enbrutennagel.blogg.se/
Postat av: frida

yes så klaty den har bara sovit lite typ törnrosa ;) men msn min kära <3

2009-07-10 @ 23:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0