26 - 7 = juli

Hej bloggsen, tänkte höra av mig lite, har jobbat i 2 veckor nu så bara en vecka nu ganska jobbigt men ändå kul :) på tisdag blire allsång igen med Hanna och Felicia denhär gången :D torsdag kommer min kär ponny åka :'( och på söndag fyller jag år :D blir inge firande då tror jag inte.. ska till scottland på måndag sen så.. mwn om jag okrar blire kanske party senare ;) ja men annars kan jag väll inte skriva så mycket mer.. händer inte så mycket mer en jobbet, var på Harry potter den var bra haha, historien om de är ju lite speciellt, men ah orkar inte skriva hela skiten men vart fel på billjetten så vi var där fel dag :/ men ah lite sura blev vi haha. och äntade på bussen som slutat gå i 45 min hehe. nej men hare vi sess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0