yes lov... fast inte för mig

nu har alla mina kärevänner- eller de flesta iaf sportlov, medans jag gick upp kvart i sex imorse och sitter på esv och ska analysera en bild, skit tråkigt och går lite segt också haha jag vill hem. vi sitter och läser på tavlan vad vi ska skriva som ann har gått igenom ändå sitter vi och inte vet vad det är på alla, haha vaddå att vi inte lyssna på genomgången. men men har alla andra lov så är man lite ur focus, vi skyller på det ;)

Ikväll blir det stallet och lilla prinsen i snön. I veckan ska jag kanske ta kort på vendela när hon rider i snön och eventuellt ska vi också tolka, myys fast vi hinner inte med allt haha, hoppas allt ligeger kvar till nästa vecka även om jag inte vill ha snö vill jag hinna tolka och åka pulka haha och bygga en snögubbe med felicia haha. I helgen blir det KIINA :D så sportlovet blir nog bra ialla fall även om jag går i skolan alla dagar :/ eller aa fredag är jag ledig men men .

Hare bra,

Kommentarer
Postat av: kiina

du har inget lov!! hahaha

nu var jag inte snäll xP

2009-02-25 @ 09:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0