skolan

Japp håltimme nu, som vanligt på  onsdagar hata. väntar på spanskan. men maja (blondinmaja.blogg.se gå in :D ) är gullig och håller mig sällskap. sen blir det stallet men det har jag redan nämnt i förra inlägget, så nu har jag inget att skriva :O

Dagen hitils har bestått av matte där jag jobba lite först men sen tröttna jag och satt och rita av Tyr hah så kul kan man ha. har ni tur kommer bild. Svenska som var almän tråkig och jag försökte rita en annan häst Coosheen Finbarr stod om den i ridsport sjukt fin häst :O så såklart misslyckades jag haha aja bild här nedan :) 



Drömhäst eller vad? ge mig!

Aja nu ska jag sluta häst tönta mig, har ändå inget vettigt att skriva så pöss hej.

Kommentarer
Postat av: blondinmaja

haha vet du? du e dum! jag menade mandelmassa!

2009-02-25 @ 19:40:26
URL: http://blondinmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0