Rubrik

fetisdagen igår semlor = 0 :(

Efter skolan vart det hem äta lite och gå till stallet, hade insläppet som vanligt på tisdagar. snart är det slutet på månaden och lön :D extra glad eftersom jag ska få en hundring mer den här månaden, pengarna går väll dirket till resan men men. Har iaf fått ledigt från svenskan på fredag känns ju bra att få de sådär 2 dagar innan haha. aja tillbaka till stallet... Lucas var bättre så idag kan jag nog rida :D ska rida med Lovisa Harry :) trevligt, igår vrt det tolka (åka pulka) efter tyr med vendela och Lisa :) byggde också en sjukt söt snögubbe haha, sen hade jag ingen skjuts hem så fick sitta och dö i fika rummet ett tag, innan jag kom hem skulle ha träffat freddy men det vart inget :( hann inte. så det vrt soffan och tvn resten av kvällen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0