Money, money, money

Var ledig idag men vakna av annie och filip som pluggade imorse vid 8 -.- gick upp runt halv 9 iaf, kolla på tv ett tag innan jag börja damsuga nedevåningen eftersom mamma fått mig att gå med på att jag skulle gör det (mutat mig) sen när jag var nästan klar ringde mamma och fråga om jag kunde komma och sortera post för de behövde hjälp så jag stack dit och jobba sen het plötsligt så var jag anställd så nu ska jag komma dit och hjälpa till ibland :) Sen vart det hem fort för att gå pp till kussen och vara barnvakt har väll gått bättre haha sluta med bråk -.- aja barn är som de är. känner att jag ligger bra till med ekonomin nu haha bra det kanske jag kan njuta av bion imorgon och inte tänka på hur pank jag är haha :)

hejsan hoppsan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0