Kusiner

nu var det ett tag sen jag blogga, men till alla som undrar så mår både jag och mamma bra, mamma ska ta bort stygnen på hakan på måndag och ja mår bra (:

iaf nu tar vi helgen, hela veckan orkar jag inte sriva och ni orkar inte läsa ;)
Fredag den 13 var jag med maja och busa runt i stockholm efter skolan, gav bort falska 20 lappar ocg grejer (A) sen vart det hem och laga middag efersom mamma inte kan och pappa var borta så laga ja och annie mat sen kolla vi på december boys som var skit kontig så se inte den ;)

Lördag och alla hjärtans dag spenderades med min pojkvän Lucas är en häst. haha sen på kvällen vart det träffa jag kusinerna på pappas sida, fira lite födelsedagar och träffa kusinerna som bor i växjö :) vi behöver inte gå in på hur skrikiga och jobbiga de var igår...

Söndag idag och ska trräffa växjö kusinerna de kom precis :D sen blir det stallet Cornelia ska följa med :)

Aja nu ska jag vara social med min kära kusin puss hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0