Idag drar jag

Sitter här på mum ska snart ut och be folk rita men jag och maja måste hinna blogga först så vi är stressade som fan hahah. och Cissi har problem med datorn haha. det går bra.

Idag är dagen då jag och emma drar till KINA (fortfarande inte landet) jag vet att alla kommer sakna mig sjukt mycket, men ta det lugnt jag kommer tillbaka snart ;) Så igår vart det packa förstås, känns som jag glömt nått och resfeber, haha är typ orolig att vi ska missa tåget, att Lucas kommer vara halt idag (han var bra igår, men nu är han redan i hagen och de har inte ringt om intre mamma inte skiter i att säga det till mig haha nej då, orolig över att andra ska ta hand om Lucas och ja haha men det går nog bra borde slappna av haha. igår innan pakningen vart det stallet såklart rida Lucas är bra nu :) sen vart det plugg eftersom det är engelska prov idag och sen tillslut packa :) Tåget går vid 2 idag så vid tolv ska jag träffa pappa ocg få väskasn och äta lunch med honom, sen ska jag panik handla lite saker, mascara som är slut och mobilpengar :) sen vid 1 blir det träffa emma :D

Hahah nu ska jag erkänna en sak jag har aldrig åkt tåg längre mellan södertälje och stockholm central haha så det blir premiär idag haha.

Vi slutar med en plugg lista om ni har förslag på hur jag ska hinna så säg gärna till för jag dör över det här haha

Måndag: spnaska prov
Tisdag: engelska uppsats klar
Onsdag: skrivit ganska långt i svenska uppsatts

Jag döör haha jag måst lära mig slappna av.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha slappna av tjejen! du klarar det.. säkert. HA-HA!

2009-02-26 @ 08:15:59
URL: http://blondinmajablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0