Helgen

helgen då..

Fredags vart inget jobb, för var tvungen att göra en skolarbets grej jag och maja fick panik haha så jag ringde till mamma i panik och allt löste sig, men jag får inga pengar :( men men det finns fler tillfällen att jobba, så efter jag och maja gjort våra fina skolarbeten så drog vi in till stan och drev runt lite innan vi åkte hem till maja och sen drog vi till globen och träffa lite folk :) runt 6 åkte jag hem, kom hem käka middag och sen satt jag och sov i soffan resten av kvällen haha.

Lördag var det stallet på dan, sen på kvällen skulle det ha blivit spelning, men vart inställd typ precis när jag skulle gå :( men men satt hemma och kolla på melodifestivalen istället, som sög haha. Men jag lurade Kiina att jag älskade melodifestivalen iaf, alltid nått haha :)

Söndag vart det massa plugg, stallet och årsmöte med styrelsen i stallet så nu är jag usek ledare, tjoho får väll se hur det går ;)

Det var min helg hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0