håltimme

Hejsan hoppsan
sitter på håltimme, börjar spanskan om en timme segt, blondinmaja som nu har skaffat blogg :D gör mig sällskap iaf :)
Igår var det skynda hem efter stallet var skitsur och inte på humör alls. sen när jag kom hem visa det sig att jag skulle ta in hästarna själv :( smsa alla från stallet typ men ingen kunde hjälpa, så jag kom ut och hade skit bråttom skulle göra det vi brukar göra på en timme när vi är 2 själv, så sprang runt i stallet och var stressad som fan men sen kom Lovisa, Rebecca och Rebeccas mamma iaf och hjälpte mig, folk som hjälper till gör mig glad :) haha. så jag hann red ut med dem sen också :) inte mamman men. Har lånat ut Lucas till dem torsdag, lördag när jag ska bort på sportlovet iaf :) men har fortfarnade inte mailat henrik haha aja får göra det. Efter stallet vart det hem och kolla på tv, tänkte gå och lägga mig tidigt men det gick inte så bra. men ikväll då fan. men måste plugga :/
hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0