24/2

Sitter i skolan och är jävligt irriterad på allt haha, har mum ska göra en uppgift men nu har vi planerat det och vi slutar snart så hinner inte göra nått mer eftersom jag har suttit och spelat spel hela lektionen (A)

Med Lucas är de sådär, svullen, varm och halt igår så linda benen och sjukhage så får vi hålla tummarna att de blir bättre ska eventullt tolka med lilla vendela plutt idag :)

Nu ska jag inte vara tjurig och klaga på allt jag är sur över för då vill ingen läsa och jag tappar läsare inte för att jag har några men...

Men jag kom just på att det bara är idag och imorgon kvar tills jag och Emma drar till Kiina, längtar :D

Aja ett litet kort inlägg för den som bryr sig
Puss hejs

Kommentarer
Postat av: kiina

jaa :D:D:D men nu måste jag ju städa :/ xD

2009-02-25 @ 09:13:27
URL: http://enbrutennagel.blogg.se/
Postat av: frida

Hahah, stackars liten

2009-02-25 @ 11:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0