2/2

hejsan hoppsan
idag var det först matte men hade så jävlaont i ryggen har haft det hela helgen helt utan anledning :( men det börjar bli bättre nu iaf, så kunde inte koncentrera mig, sen hade vi estetiskverksamhet och lekte i photoshop. Eftersom spanska läraren var sjuk vart spanskan inställd-igen börjar bli orolig att jag ska missa för mycket, vart det håltimme i flera timmar så jag maja och frida bestämde oss för att åka till stan fast vi visste inte riktigt vart så vi satte oss på bussen sen satt vi där till ändhållplatsen sen åkte vi tillbaka till odenplan xD det var trevligt iaf :) sen drog vi till stället vi trodde vi skulle bowla på med klassen en halvtimme tidigare men sen när det var 10 minuer kvar kom vi på att vi var på fel ställe, men det var inte majas fel <3 sen kom vi fram iaf alla banor var upptagna så vi kunde inte bowla tillsammans :/ men det vart bra iaf :)

Efter skolan vart det stallet red ut i kylan det är ganska mysigt med snö ändå haha,
Hahah just det idag såg kola "brunettmoa" och jag kenza Hahaha det rädda vår dag. hon var sur för att hon inte hitta klassrummet så läser ni det i hennes blogg ska ni veta vi var där! Hahaha

Godnatt nu ska jag sova för att orka med imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: kiina

jag tror din spanskalärare skolkar ^^

2009-02-06 @ 20:33:03
URL: http://enbrutennagel.blogg.se/
Postat av: Frida

absolut :P

2009-02-07 @ 00:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0