lördag

okej jag hatar robinson, men det var en kille som drog ett jävligt bra skämt där nu så tar med de:
"Det har varit i örådet 5 tävlingar i rad nu, de kan lika gärna köpa säsongskort med numrerade platser."
haha jävligt bra.

Dagen då:
först ut och fota becca. kolla på en bild från idag i förra inlägget. kommer kanske några fler bilder senare :) sen skynda ner på stan. kollade på eddie, tove och calle som sjöng, sen köpa julklappar gick först med annie och anton, sen med mama och pappa. hittade alla julklappar utom 1. känns skönt, från att inte ha börjat till att nästan vara klar. ah det blir nog jul i år igen.

en bra sak! Erik kommer tydligen inte imorgon utan den 26 vilket betyder att jag kan se honom! :D

Nu sitter jag och försöker ladda upp bilder från idolfinal + idolkväll med maja på fb men internet skjuter sig själv så det funkar inte. skit och bajs.

känns som jag skulle skriva nått mer, kommer inte på vad bara... så det här får räcka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0