Julstämmning

Idag är det den 2 december, och jag har tidigare en någonsin börjat att handla julklappar idag, eller ah. Maja handla jag gick runt och kolla utan att hitta nått haha, men det är så det ska va och har 22 dagar till på mig haha. På Ica vid skolan säljer de lussekatter för 2 kronor styck, känner att jag kommer äta lite för många den här veckan och i framtiden med haha.

Så har det vart globen horse show också, köpte i stort sett hela globen. Haha nej inte globen så att den heter Frida globe eller nått annat töntigt nu, eller jag tapeserar min blogg adress på hela globen HAHA men allt innuti eller ah allt och allt men det blev i alla fall:

-Tyglar
-Schabrak
-Lindor
-Täcke
-Transportskydd

Hm.. var det allt? inte så farligt haha.

jaja idag var det äntligen minus grader ute också nu vntar jag bara på snö, som inte så många mer en jag verkar vilja ha?

hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0