ja precis

hejhopp.
sitter och kollar på halv åtta hos mig med mamma, haha väntar egentligen bara på att glee ska börja, så stört bra det progrmamet haha :) Idag var det först psykologi i en timme, slutade tidigare eftersom vi skulle på saco mässan. Jag maja och frida skutta omkring där tog i stort sätt papper från varenda skola, stört tungt vart det hah. Sen kom jag hem lagade mat, sen gick jag tillsammans med jossan och malin till stallet, för vi hade ingen skjuts och ville rida i ljuset, men det hann vi ju såklart ändå inte haha. Men det var trevligt :)

Kommentarer
Postat av: sarah

kika gärna in i vår blogg och titta på våra handgjorda armband som går att köpas via bloggen :)släng in en kommentar om du är intresserad!

2009-12-04 @ 23:30:39
URL: http://equalityuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0