helg

hej alla coola.
tänkte blogga igår eftersom de inte är så mycket plugg kvr eller ah en grej. menmen
var på rädda radion konsert med min kära vän maja. mycket bra,
men var så trött att jag nästan somna till glee (och det är illa) så jag gick och la mig istället för att blogg.
Idag har jag vart i skolan, svenska (som vanligt ingen aning om vad vi snacka om, eller jo vi skrev dikter i slutet. annars var det typ om romantiken. hej vi har historia på svenska timmarna) sen samhälle, spelade frågesport, säger såhär tävlinga kan verkligen ta fram värsta sidorna i folk. hej bitch klass, enligt alla fuskade folk så ort man tryckte snabbt aja vi fuskade verkligen det var därför vi kom sist. sen satt vi kvar i skolan ett tag, maja skulle snacka med rektorn (eller vad hon nu är) och sen åkte jag och jobba i typ 2 och en halv timme, innan jag drog hem och åkt till stallet red ut och förfrös tårna.

resten av helgens planer ser ut så här:

Lördag
fota becka och Copy
stan handla julklappar +
se idolerna
träffa lovisa (om hon är frisk)

Söndag
jobba.
Erik kommer till södertälje också men kommer antagligen missa honom </3

Ingen kommenterar min hemliga förälskelse i Erik :)

Nu vart inlägget så långt att ingen orkar läsa det. borde kanske dela upp det i 3 böcker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0