fredag.

ikväll smäller det! och det är inte bomben jag trodde skulle träffa globen jag menar då.. haha på tal om det häde det faktiskt inget dramatiskt idag haha. Dagen har vart rätt bra faktiskt, började med att jag åkte till skolan fast vi hade sovmorgon, ångrade det fett mycket men det var bra fick mycket gjort :) jag är en pluggis (A) sen var det skolans lucia tåg väldigt kort typ 3 låtar, men fint speciellt när vår svenska lärare henrik sjöng ;D sen samhälle gjorde allt annat än jobba samhälle'(vi satt i data salen) sen gick vi och åt fick lussekatter och julmust till lunchen fett gått. även  om den gjorde frida konsitg och cissi börja må illa haha nån som hade hällt nått annat i drickan? men ah sen tillbringa vi resten av samhällen med att spela facebook spel och diskutera illrar. vilket liv jag har dels som diskuterar illar och dels som nämner det här hahah xD jaja och nu vet alla som undrar att jag har snackat om illrar idag. lev med kunskapen och njut :D

nej nu tror jag ska ta och duscha mitt hår det ser ut som jag har ett skatbo på huvudet haha. glöm inte att kolla efter mig på tv ikväll! :) det var det som skulle smälla förresten för att gå tillbaka dit vi börjarde... IDOL FINALEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0