emh

hallå :)
idag när jag skulle åka till skolan var det värst bråket på tunnelabana :O värsta trauma veckan, vad händer imorgon för nått tro? en bomb spränger hela globen när vi är där, aa känns som typiskt mig haha.

Nej men annars är det bra med mig. ska strax gå och lägga mig, målet är 22 varje dag.. nu är den 6 över haha jaja.  mina plantor på farm ville behövdes skördas. har börjat med skiten igen x) nej men såg glee innan sjukt bra program, fast de har jag ju redan sagt.

Idag har jag mer än vart i skolan gått runt i stan med carro, elin, julia och sofia :) ridit med cc och pyntat boxen så nu är det jul hos indra! glömde fota :O hoppas det är kvar till imorgon och indra inte har rivit ner de x) haha när vi var ute och plocka granris var de jag och rebeccorna, var jätte mörkt och vi typ skrämde upp varandra med att snacka mördare och grejer. haha. moget.

nej men god natt hörrni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0